November 9, 2014

PUPPY DAYS


Cześć! Poznajcie Bentleya, pieska, którego kilka tygodni temu adoptowałam ze schroniska. Bentley to mój pierwszy zwierzak, więc i dla mnie i dla niego jest to nowa sytuacja. Na początku ciężko było mi się przyzwyczaić do niesfornego psiaka, zwłaszcza, że jest jeszcze rozbrykanym szczeniakiem i wszystkiego trzeba go nauczyć, ale po upływie zaledwie kilku tygodni zauważyłam, że Bentley trochę się oswoił z nową sytuacją i dogadujemy się coraz lepiej. Teraz jedyną rzeczą, która mnie martwi jest przyszły wzrost pieska. Bentley to mieszaniec, więc trochę ciężko oszacować, jak duży urośnie. W schronisku poinformowali nas, że nie powinien być zbyt dużym psem, ale... ma takie ogromne łapki i w ciągu zaledwie kilku tygodniu tak bardzo urósł, że zaczynam spodziewać się potężnego dobermana ;)

 

LABELS:
coat - Mohito | turtleneck - Mango | skirt - Lana Nguyen | boots - Liu Jo

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

20 comments:

  1. szczerze powiedziawszy to on wygląda na jakiegoś mieszańca z dużym pinczerem ;)
    więc z tym dobermanem to może nie być aż taka przesada ;P
    w każdym razie jest przeuroczy (chociaż ja jestem kociarą i za psami nie przepadam, to nie idzie się w nim nie zakochać ;P) :D!

    ReplyDelete
  2. Love ur coat!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  3. Beautiful!!! :))

    www.lafille-verte.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetna stylizacja
    uroczy piesek

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kochany jest, jako typowa psiara zachwycam się!

    ReplyDelete
  6. Wszystko na "P" prześliczne - psiak i płaszcz oczywiście ;)
    Twój Bentley to miniaturka naszego Kajtka :)
    Pozdrawiamy
    P. i S.

    ReplyDelete
  7. świetna kolorystyka: płaszcz, golf, spódniczka, super botki tylko te czarne rajtuzy mi nie pasują, ale poza tym super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. uroczy szczeniaczek ^.^
    a płaszcz i spódnica cudowna!
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Adorable pictures
    You look stunning and your puppy looks so cute

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Najlepszy oczywiscie psiak, ale i Ty wygladasz super :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  11. Piękny zestaw! Piesek, jest mega słodziakiem!

    ReplyDelete
  12. On ma pozowanie po "mamie" ;)) dobrze go wyszkoliłaś :D ... Anonimowa A. ;)

    ReplyDelete
  13. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!

    ReplyDelete